Ekonomija i biznis

H&M razmatra sniženje cena odeće u Srbiji zbog efikasnije nabavke

H&M, ilustracija, foto: pixabay.com

Švedski modni gigant H&M, prisutan i na srpskom tržištu, razmatra mogućnost sniženja cena svojih proizvoda usled optimizacije troškova nabavke.

Adam Karlson, finansijski direktor kompanije H&M, izjavio je danas da se primećuje pozitivan trend u troškovima nabavke, što otvara prostor za upravljanje cenama i pružanje atraktivnijih ponuda. Rojters prenosi Karlsonove reči u kojima ističe da H&M vidi potencijal za dalje snižavanje cena svojih proizvoda.

Na zvaničnoj veb stranici H&M-a se navodi da se očekuje pad prodajnih rezultata za septembar, procenjen na 10 odsto u poređenju sa istim mesecom prethodne godine. Ovaj pad se pripisuje pretežno „neobično toplom vremenu“ koje je uticalo na evropska tržišta. Ova promena u prognozama prodaje može dovesti do mogućeg prilagođavanja cena, čineći H&M proizvode još pristupačnijim potrošačima u Srbiji. Pratite H&M radi najnovijih ažuriranja o cenama i ponudama.

Pročitajte i:

Najnovije vesti na portalu

POČINJE NAJSTARIJI TURNIR U MALOM FUDBALU – 300.000 DINARA JE PRVA NAGRADA!

Sport i muzika

Negujmo i Boban Rajović objavili novu pesmu „Ložimo se, ložimo“ posvećenu našim igračima na Euro 2024

HRONIKA

Uhapšen zbog ubijanja i zlostavljanja životinja

Web

Istraživanje RNIDS-a: 75,6% firmi u Srbiji ima veb-sajt