Ekonomija i biznis

H&M razmatra sniženje cena odeće u Srbiji zbog efikasnije nabavke

H&M, ilustracija, foto: pixabay.com

Švedski modni gigant H&M, prisutan i na srpskom tržištu, razmatra mogućnost sniženja cena svojih proizvoda usled optimizacije troškova nabavke.

Adam Karlson, finansijski direktor kompanije H&M, izjavio je danas da se primećuje pozitivan trend u troškovima nabavke, što otvara prostor za upravljanje cenama i pružanje atraktivnijih ponuda. Rojters prenosi Karlsonove reči u kojima ističe da H&M vidi potencijal za dalje snižavanje cena svojih proizvoda.

Na zvaničnoj veb stranici H&M-a se navodi da se očekuje pad prodajnih rezultata za septembar, procenjen na 10 odsto u poređenju sa istim mesecom prethodne godine. Ovaj pad se pripisuje pretežno „neobično toplom vremenu“ koje je uticalo na evropska tržišta. Ova promena u prognozama prodaje može dovesti do mogućeg prilagođavanja cena, čineći H&M proizvode još pristupačnijim potrošačima u Srbiji. Pratite H&M radi najnovijih ažuriranja o cenama i ponudama.

Pročitajte i:

Najnovije vesti na portalu

105 pa opet

Baba Rezlica iz Prekonoge među najstarijim osobama na Balkanu

Svrljig

VII PIHTIJADA U SVRLJIGU

Praznični dani

Pravoslavni vernici slave tri dana Božića: Sabor Presvete Bogorodice na drugi dan praznika

Srbija

Novo radno vreme graničnih prelaza sa Mađarskom