Ekonomija i biznis

H&M razmatra sniženje cena odeće u Srbiji zbog efikasnije nabavke

H&M, ilustracija, foto: pixabay.com

Švedski modni gigant H&M, prisutan i na srpskom tržištu, razmatra mogućnost sniženja cena svojih proizvoda usled optimizacije troškova nabavke.

Adam Karlson, finansijski direktor kompanije H&M, izjavio je danas da se primećuje pozitivan trend u troškovima nabavke, što otvara prostor za upravljanje cenama i pružanje atraktivnijih ponuda. Rojters prenosi Karlsonove reči u kojima ističe da H&M vidi potencijal za dalje snižavanje cena svojih proizvoda.

Na zvaničnoj veb stranici H&M-a se navodi da se očekuje pad prodajnih rezultata za septembar, procenjen na 10 odsto u poređenju sa istim mesecom prethodne godine. Ovaj pad se pripisuje pretežno „neobično toplom vremenu“ koje je uticalo na evropska tržišta. Ova promena u prognozama prodaje može dovesti do mogućeg prilagođavanja cena, čineći H&M proizvode još pristupačnijim potrošačima u Srbiji. Pratite H&M radi najnovijih ažuriranja o cenama i ponudama.

Pročitajte i:

Najnovije vesti na portalu

Dobra vest!

Završeni svi radovi na gasnoj interkonekciji Srbija–Bugarska

Šta mislite o tome?

MEDIJI: Engleska – Srbija, meč visokog rizika?!

Dobra vest

Penzionerima danas isplata jednokratne pomoći od 20.000 dinara

Povećanje poreza od 0,8 do 3,4%

Usvojena odluka o prosečnim cenama nekretnina u Nišu: Promene u poreskim stopama