Sajt Trezora

Prijava za jednokratnu novčanu pomoć od 100 evra počinje 15. maja

sto evra

Isplata jednokratne novčane pomoći od 100 evra uređena je Uredbom o formiranju privremenog registra i načinu uplate jednokratne novčane pomoći svim punoletnim državljanima Republike Srbije u cilju smanjivanja negativnih efekata prouzrokovanih pandemijom bolesti COVID-19 izazvane virusom SARS-COV-2, koja je dana 24. aprila 2020. godine usvojena na sednici Vlade Republike Srbije, a istog dana stupila na snagu, stoji na sajtu Trezora.

Sto evra, foto: Pixabay.com, Markus Spiske
Sto evra, foto: Pixabay.com, Markus Spiske

Pravo na jednokratnu novčanu pomoć u iznosu od 100 evra u dinarskoj protivvrednosti imaju svi punoletni državljani Republike Srbije, koji na dan stupanja na snagu Uredbe (24. april 2020. godine) imaju prebivalište na teritoriji Republike Srbije, sa važećom ličnom kartom.

Punoletni državljani Republike Srbije će od 15. maja do 5. juna 2020. godine moći da se prijave za isplatu novčane pomoći i to isključivo na sledeći način: elektronskim putem, tačnije preko portala Uprave za trezor, ili putem telefona. O broju telefona građani će biti blagovremeno obavešteni, a neposredno pre nego što počne da radi kontakt centar.

Pri prijavi, građani će davati sledeće podatke – ime i prezime, broj lične karte i matični broj, kao i ime banke u kojoj već imaju račun, ili u kojoj žele da im se otvori namenski račun. Dalje, nakon što se prijave, nadležne institucije će sve obavljati za njih, uključujući i otvaranje namenskog računa.

Penzioneri i korisnici novčane socijalne pomoći će biti automatski prijavljeni za isplatu novčane pomoći, koja će za njih početi 15. maja 2020. godine.

Pročitajte i:

Najnovije vesti na portalu

Strašne priče

MRAMORSKO BRDO: Muškarac se razneo bombom

COVID 19

U Srbiji potvrđeno 107 novih slučajeva zaraze koronavirusom

Kultura i umetnost

Otvorena izložba „Borba za srpsku državnost i slobodu srpskog naroda“ u Nišu

Do 35 godina starosti

Raspisan konkurs za prijem kandidata iz građanstva na kurs za podoficire