Компанија „Теленор Србија“ саопштила је да ће од марта наставити да послује под именом „Yettel“. Нови бренд ће бити представљен 1. марта, а из компаније наглашавају да промена бренда неће утицати на кориснике и њихове уговоре.

Промена бренда одвијаће се у три земље у којима ППФ група користи бренд „Теленор“ – у Србији, Мађарској и Бугарској, саопштено је из Теленора.
„Наша пословна стратегија заснива се на три циља: да пружимо најбоље корисничко искуство и најмодернију мрежу, уз висок ново ефикасности и профитабилности. За остварење тих циљева, неопходан нам је јак бренд ‟, рекао је Марек Слачик, извршни директор ППФ Телеком групе за технологије, медије и телекомуникације у Централној и Источној Европи.
Слачик је навео да почињу ново поглавље у Србији, Мађарској и Бугарској.
„Имамо чврсту и јаку основу коју смо створили под Теленор брендом на којој ћемо даље да градимо однос са корисницима, и стварамо додатну вредност под новим, Yеттел брендом‟, додаје Слачик.
„Yettel“ је модеран бренд, дизајниран на основу истраживања потреба и трендова на тржишту. Креиран је са циљем да допринесе квалитету живота корисника, уз разумевање све веће улоге коју технологије играју у свакодневном животу људи.
„Yettel је ново име, нова реч. Током 2022. године лансираћемо нове производе и услуге, док нам стратешки фокус остаје непромењен: желимо да даље развијамо пословање и српско тржиште, доприносимо привреди и заједници и понудимо квалитетне услуге кроз најсавременију мрежу и инфраструктуру‟, рекао је Мајк Мишел, генерални директор компаније у Србији.
У саопштењу се наводи да период транзиције почиње данас, завршиће се до краја марта и не захтева никакву активност корисника.
Званично представљање новог „Yettel“ бренда биће 1. марта 2022.
Извор: РТС, фото: РТС, Теленор.рс